Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
buinus - 14-10-2014 13:34:46
Computers & Telefonie

Hollands Nieuwe

Hollands nieuwe stimuleert klanten om twee maanden voor afloop contract al een verlenging aan te gaan. ik heb in augustus aangegeven het contract per 4 oktober te verlengen. daarbij zat een nieuw toestel. deze verwachtte ik pas rond 4 oktober te ontvangen, maar hollands nieuwe heeft het toestel direct verstuurd. ogenschijnlijk symphatiek. op het moment van het ingaan van het nieuwe contract, heeft hollands nieuwe de prijs van het toestel verlaagd. ik heb ze gevraagd de prijs voor mij aan te passen, maar dat weigeren ze omdat de zichttermijn van 14 dagen is verlopen.
ik vraag me af of hollands nieuwe niet verplicht is de prijs aan te passen? weet iemand hier het antwoord op?