Hollands Nieuwe
Hollands Nieuwe stimuleert klanten om twee maanden voor afloop contract al een verlenging aan te gaan. Ik heb in augustus aangegeven het contract per 4 oktober te verlengen. Daarbij zat een nieuw toestel. Deze verwachtte ik pas rond 4 oktober te ontvangen, maar Hollands Nieuwe heeft het toestel direct verstuurd. Ogenschijnlijk symphatiek. Op het moment van het ingaan van het nieuwe contract, heeft Hollands Nieuwe de prijs van het toestel verlaagd. Ik heb ze gevraagd de prijs voor mij aan te passen, maar dat weigeren ze omdat de zichttermijn van 14 dagen is verlopen.
Ik vraag me af of Hollands Nieuwe niet verplicht is de prijs aan te passen? Weet iemand hier het antwoord op?
Hallo buinus,
En wat had je gedaan als het toestel duurder was geworden?
Had je dan bijbetaald?
Prijzen willen nog wel eens aan verandering onderhevig zijn.
.....Ik vraag me af of Hollands Nieuwe niet verplicht is de prijs aan te passen? .....
Niet dus.
Met vr.gr.
Waarom zouden ze? U bent toch op het aanbod ingegaan?
En wat als de prijs verhoogd was, zou u dan meer gaan betalen?
Kun jij me vertellen welk toestel de afgelopen jaren duurder is geworden? Dus die vraag is zuiver hypothetisch.
Ik zou ook niet geklaagd hebben als het nieuwe abonnement al twee maanden liep, dan heb jij gelijk dat er weleens prijzen veranderen. Maar het gaat nu om een verlaging in dezelfde week dat het nieuwe abonnement gaat lopen. M.a.w. een nieuwe klant die zijn abonnement liet ingaan op 4 oktober is goedkoper uit dan de vaste klant die zijn abonnement heeft verlengd per 4 oktober.
=edrick3 schreef op dinsdag 14 okt 2014, 13:45: Hallo buinus,
En wat had je gedaan als het toestel duurder was geworden?
Had je dan bijbetaald?
Prijzen willen nog wel eens aan verandering onderhevig zijn.
.....Ik vraag me af of Hollands Nieuwe niet verplicht is de prijs aan te passen? .....
Niet dus.
Met vr.gr.
Ik kan zo gauw niet vinden dat HN klanten stimuleert om al 2 maanden voor einde contract een verlenging aan te gaan maar alleen dat er die mogelijkheid is.
In de pdf lees ik dat het nieuwe gekozen toestel binnen enkele dagen ontvangt. Ik begrijp dat u een toestel voor de opgegeven prijs in augustus uitgekozen en ontvangen heeft.
Nee, HN is niet verplicht de prijs van toen te verlagen naar de prijs van nu. Omgekeerd zou u dat toch ook niet willen?
Overigens zakken prijzen van toestellen in de regel in de loop der tijd dus kunt u n.m.m. altijd maar beter zo lang mogelijk wachten.
Voor informatie over e.e.a.: klik hier en klik hier (in het zoekvakje intikken: contract verlengen.
@buinus,
.....Maar het gaat nu om een verlaging in dezelfde week dat het nieuwe abonnement gaat lopen. M.a.w. een nieuwe klant die zijn abonnement liet ingaan op 4 oktober is goedkoper uit dan de vaste klant die zijn abonnement heeft verlengd per 4 oktober.
.....
Toeval.
Maar ik begrijp dat het 'zuur' is.
Volgende keer dan maar tot het laatste moment wachten. Je bent niet verplicht twee maanden van te voren te verlengen.
ALs je tot het laatste moment wacht kan het toestel net zo goed een week later goedkoper worden. Leer er mee leven zou ik zeggen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
@TS Je weet dat ze internet afronden per 100 kb? Bijvoorbeeld 1 e-mail of 1 berichtje versturen kost altijd 100 kb i.p.v 1 tot 20 kb.
[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 14 okt 2014, 17:53]@TS Je weet dat ze internet afronden per 100 kb? Bijvoorbeeld 1 e-mail of 1 berichtje versturen kost altijd 100 kb i.p.v 1 tot 20 kb.Afronden: ja, bericht kost altijd 100 kb:nee.
[quote=diumenge schreef op dinsdag 14 okt 2014, 18:00][quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 14 okt 2014, 17:53]@TS Je weet dat ze internet afronden per 100 kb? Bijvoorbeeld 1 e-mail of 1 berichtje versturen kost altijd 100 kb i.p.v 1 tot 20 kb.Afronden: ja, bericht kost altijd 100 kb:nee.
Fijn dat je het ook even nader uitlegt ;-).
Hoe dit dan in praktijk werkt, wordt niet duidelijk gemaakt op hun site.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer