Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
colinvandriel - 14-10-2014 13:45:30
Huishouden & Energie

OXXIO

Beste,

ik heb vorig jaar een afrekening van oxxio gehad van rond de 900€. dit is een erg hoog bedrag en het verhaal erachter is ook een apart verhaal.

rond september ben ik begonnen met bellen naar oxxio en gevraagd of ik wel genoeg betaal per maand. tuurlijk mevrouw, u betaald genoeg.. zelfs iets teveel maar dat komt dan goed bij uw afrekening. toch vertrouwde ik het niet omdat ik een gaskachel had wat ik ook aangegeven had. dus nogmaals gebeld, uitgelegd en weer hetzelfde antwoord met daarbij dat ik moest kijken op oxxio in control app. dat deed ik natuurlijk en ook daar stond dat ik goed stond en genoeg/te veel betaalde. uiteindelijk 3x gebeld en aantal keren in de app gekeken en altijd stond het goed. totdat ik mijn afrekening kreeg en ik rond de 900 euro moest betalen. nu konden ze opeens niets meer voor mij doen.. 'we weten niet met wie u gebeld heeft'.. 'u kunt de app niet 100% vertrouwen'.. 'uw meters zijn gedateerd dus kunnen we geen goede gegevens binnen krijgen'. oke .. dus dat kunt u mij alleen vertellen als het kwaad al geschied is. heb nu een redelijk bedrag al afbetaald maar het zit mij nog steeds dwars. echt heel erg dwars. ik vind dat ik opgelicht ben. wat kan ik doen?