Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laptop2014 - 15-10-2014 18:04:15
Computers & Telefonie

kapotte laptop

Maart 2014 een laptop asus bij bcc aangeschaf. de eerste week al terug met klachten, maar volgens hen kwam dit door de 102 downloads die moesten plaatsvinden.
in mei toch ter reparatie aangeboden, bleef 4 weken weg, eind augustus voor de 2e maal ter reparatie, 5 weken weg, maandag opgehaald, 5 minuten aan gehad en de laptop deed niets meer. dinsdag rond 10 uur voor de 3e keer voor reparatie weggebracht. nu staat de laptop 1 week in de winkel voordat deze wordt opgestuurd naar de fabriek. dus totaal ben ik de l laptop al 10 weken kwijt voor iets dat ik 6 maanden in mijn bezit heb. vraag waarom ik geen leenlaptop krijg aangeboden, krijg ik geen antwoord op. het enige dat zij zeggen is dat bcc het recht behoud op reparatie en dat ik enig geduld moet hebben. dat laatste is mij in het verkeerde keelgat geschoten en het tijdspat zit mij dwars. men reageert niet meer op mijn laatste mail.
wat kan ik hier nog verder mee?