Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

helediepezucht
helediepezucht - 17-10-2014 15:20:59
Computers & Telefonie

Online.nl (T-Mobile) maakt er administratief ook een potje van

Ik ging maar eens inloggen op mijn online.nl en zag tot mijn verbazing dat ik een nota van bijna 60 euro had terwijl ik het eerste jaar maar 12,95 zou betalen voor internet en bellen. ze hebben gewoon even een aansluittarief in rekening gebracht van 29,95 terwijl dit niet zou gebeuren. tevens rekenen ze niet maar 9 cent per nationaal telefoongesprek (inmiddels 10) maar ze laten gewoon de tijdsteller lopen waardoor ik veel hogere belkosten heb dan verwacht. de klantenservice heeft mij wat betreft de aansluitkosten gelijk gegeven en ze zeggen dat dat door een systeemfout komt (pfffffff wat een ***smoes) en dat ze het met mijn volgende nota's gaan verrekenen. daar ben ik het niet mee eens want nu loop ik rente mis en zij profiteren hiervan. mijn vraag over de gesprekskosten ontwijken ze nu al drie keer. hoe kan het toch dat er in dit geciviliseerde land dit soort oplichttrucen mogelijk zijn, opta?, politiek? je moet zo ontzettend oplettend als consument, en grote bedrijven kunnen maar fout na fout blijven maken. ik dacht dat omdat dit een duits bedrijf is een en ander vlekkeloos zou verlopen, maar helaas, er is niet 1 provider die echt netjes en eerlijk handelt meer in dit land. kan ik online.nl dwingen om het te veel afgeschreven bedrag per direct terug te laten storten?