Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bj
bjornmj19 - 17-10-2014 16:16:42
Computers & Telefonie

Heb ik niet recht op een vervangend product?

Ik heb bij expert in wezep een acer laptop gekocht. binnen een maand bleek deze al niet goed te werken. nu na lang onderzoek hebben ze geconstateerd dat er iets in het moederboard niet werkt waardoor de activering van windows niet werkt. nu moet ik de laptop opsturen terwijl ik midden in belangrijke opdrachten zit. heb ik geen recht op een vervangend product aangezien ik er vanuit ben gegaan dat het gewoon zou werken toen ik de laptop kocht? zo ja bij wie moet ik dan zijn? ze wijzen allebei naar elkaar en ondertussen zit ik met de gebakken peren. en dat irriteert mij mateloos. met vriendelijke groet, b. jansen