Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ei
eindhoven1416 - 20-10-2014 15:34:33
Computers & Telefonie

onvolledige factuur

Klacht over upc facturen.
daar hebben wij een abonnement (kabel/internet/telefoon)
maandelijks krijgen wij een nota deze is niet volledig.
heb er al over gebeld, antwoord : zo doen wij dat en daar bijft het bij.
nu kan ik niet eens zien of er een verhoging/ korting/ of andere dingen berekend wordt.
vind dit niet juist en cliënt onvriendelijk / volgens mij wettelijk verboden.
zouden jullie eens hier naar willen lijken of jullie iets bereiken kunnen dat er een volledige gespecificeerde nota wordt aangeleverd van de diensten met bedragen erachter.
hier ziet u het openstaande bedrag van voorgaande facturen.
te betalen vorige factuur 73,77
ontvangen betalingen -73,77
totaal 0,00
pakket
01 oktober 2014 t/m 31 oktober 2014
75,50


hier ziet u in detail de inhoud van uw pakket en de kosten.
01 okt - 31 okt alles-in-1 pakket met 120 mb: 75,50
- analoge en digitale kabel tv en radio
- interactieve digitale tv starter
interactieve digitale tv royaal hd
ci+ module (zonder interactiviteit)
- 120 mbps internet
- bellen
bellen onbeperkt altijd
u aangeboden via het digital network van upc

zie uw reactie tegemoet,
groet,
sjon