Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anesca11 - 21-10-2014 16:45:47
Auto & Vervoer

slechte service BCC

Beste lezers,
op vrijdag 3 oktober 2014 heb ik een siemens keramische kookplaat besteld bij bcc omdat mijn huidige pelgrim kookplaat het begeven had.
de plaat zou op zaterdag 4 oktober bezorgd worden door post.nl.
ik heb die dag staan wachten tot ze zouden komen, maar ze kwamen niet.
toen ben ik gaan kijken op track en trace en zag dat het weer terug was richting centrale magazijn van bcc,
tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
bijna 3 weken niet kunnen koken, elke dag eten halen kost ook een vermogen.
ook de 399 euro die ik betaald heb voor de plaat is een 10 jaren plan. had ik het geld terug gekregen, dan had ik al een andere plaat ergens anders kunnen kopen.

bcc high service low pricing stinkt.......