Slechte service BCC
Beste lezers,
Op vrijdag 3 oktober 2014 heb ik een siemens keramische kookplaat besteld bij bcc omdat mijn huidige pelgrim kookplaat het begeven had.
De plaat zou op zaterdag 4 oktober bezorgd worden door post.nl.
Ik heb die dag staan wachten tot ze zouden komen, maar ze kwamen niet.
Toen ben ik gaan kijken op track en trace en zag dat het weer terug was richting centrale magazijn van bcc,
Tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
Bijna 3 weken niet kunnen koken, Elke dag eten halen kost ook een vermogen.
Ook de 399 euro die ik betaald heb voor de plaat is een 10 jaren plan. Had ik het geld terug gekregen, dan had ik al een andere plaat ergens anders kunnen kopen.
Bcc high service low pricing Stinkt.......
[quote=anesca11 schreef op dinsdag 21 okt 2014, 16:45]
Tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
Deze zij komt een beetje tegenstrijdig over.
U heeft de klantenservice gebeld en er zal u een reden of verklaring zijn gegeven waarom de levering op zich laat wachten.
Kunt u duidelijk maken wat de klantenservice tegen u heeft gezegd,
[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 22 okt 2014, 08:39]Je geld terugvragen kan pas na 30 dagen.
Nee, dat is niet zo, nadat u de overeenkomst heeft ontbonden heeft BCC mximaal 14 dagen de tijd om uw geld terug te storten.
Dat is de nieuwe wetgeving van 13 juni 2014.
[quote=anesca11 schreef op dinsdag 21 okt 2014, 16:45]Beste lezers,
Op vrijdag 3 oktober 2014 heb ik een siemens keramische kookplaat besteld bij bcc omdat mijn huidige pelgrim kookplaat het begeven had.
De plaat zou op zaterdag 4 oktober bezorgd worden door post.nl.
Ik heb die dag staan wachten tot ze zouden komen, maar ze kwamen niet.
Toen ben ik gaan kijken op track en trace en zag dat het weer terug was richting centrale magazijn van bcc,
Tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
Bijna 3 weken niet kunnen koken, Elke dag eten halen kost ook een vermogen.
Ook de 399 euro die ik betaald heb voor de plaat is een 10 jaren plan. Had ik het geld terug gekregen, dan had ik al een andere plaat ergens anders kunnen kopen.
Bcc high service low pricing Stinkt.......
Nou heb je hier op dit forum je terechte ongenoegen geplaatst over BCC.
Ben je er nu ook maar iets mee opgeschoten?
Geen ene moer!
Onnozele antwoorden waar niemand wat aan heeft.
Als je je klachten opgelost wilt zien moet je die gaan melden op klachtensite's, dáár heb je kans dat het verholpen gaat worden, niet via hier.
Als je je klacht op zo'n site hebt gemeld dan wordt er door die site contact opgenomen met het bedrijf waar over die klacht gaat, die krijgt de kans om een eventueel weerwoord te geven en er volgt dan vaak een oplossing om het simpele feit dat die bedrijven niet zo happig zijn op negatieve reclame.
Ga naar de volgende site's en registreer je daar en zet daar je klacht online.
Klik-> Klachtenkompas. (Consumentenbond)
en
Klik-> De grootste klachtensite van Nederland
Het niet nakomen van afspraken bij BCC en de ellende met de klantenservice van hun heb ik ook behoorlijke negatieve ervaringen mee.
Suc6
[quote=gompy2 schreef op woensdag 22 okt 2014, 11:51]
Nou heb je hier op dit forum je terechte ongenoegen geplaatst over BCC.
Ben je er nu ook maar iets mee opgeschoten?
Geen ene moer!
Onnozele antwoorden waar niemand wat aan heeft.
@gompy2,
Als u het onnozele antwoorden vindt is dat uw goed recht, daar valt niet aan te tornen.
Maar bij mij blijft toch de vraag aan Ts, wat de klantenservice in het telefonisch contact met Ts. als verklaring heeft gegeven voor het uitblijven van het bestelde artikel.
Is het artikel wel degelijk, zoals op Track & Trace staat aangegeven, teruggestuurd naar en aangekomen bij BCC.
Hoewel, bij POSTNL gaat natuurlijk nooit iets mis.
Track &Trace is geen enkele garantie voor wat er met een zending gebeurt of is gebeurt.
Ben benieuwd of Ts hierop verder wil ingaan.
[quote=gompy2 schreef op woensdag 22 okt 2014, 11:51]
Nou heb je hier op dit forum je terechte ongenoegen geplaatst over BCC.
Ben je er nu ook maar iets mee opgeschoten?
Geen ene moer!
Onnozele antwoorden waar niemand wat aan heeft.
Wat was dan de vraag? Ik weet niet of ze die kookplaat nog wil hebben, of ze de overeenkomst wil ontbinden, wat de klantenservice van BCC heeft gezegd.
Misschien zou je zelf wel eens wat kunnen dimmen met die kritiek op anderen en gewoon de 'volgens jouw' vraag kunnen beantwoorden. Gedraag je niet de hele tijd als een grote baas.
Overigens staat de vraag hier ook 'online'.
Reageerders @ gompy2
Ik gedraag me niet als een grote baas, ik refereer aan het antwoord van lekkerisdat, dat antwoord klopt niet en daar heeft TS ook niets, aan en daar schiet TS ook totaal niets mee op.
Omdat TS hier niet mee op schiet heb ik verwezen naar site's waar de resultaten meestal beter zijn en zeer vaak tot een oplossing leiden.
Als je vind dat schoenen je niet passen, moet je ze ook niet aan gaan trekken.
OT, als de redactie mij toestaat.
@gompy2,
Uw antwoorden en opmerkingen zijn over het algemeen inhoudelijk en duidelijk, waar menig Ts. al iets aan heeft gehad en zal hebben.
Maar wat misschien wel eens geschreven kan/mag worden is dat uw tekst soms heel ongenuanceerd uit uw toetsenbord te voorschijn komt.
En daar zit'm nou net nou de kneep.
mein33.
[quote=mein33 schreef op woensdag 22 okt 2014, 18:08]
Maar wat misschien wel eens geschreven kan/mag worden is dat uw tekst soms heel ongenuanceerd uit uw toetsenbord te voorschijn komt.
En daar zit'm nou net nou de kneep.
mein33.
Ik heb bij deze mijn toetsenbord ook een gele kaart gegeven, het heeft beterschap beloofd, maar de toetsenborden van vandaag de dag zijn ook niet meer te vertrouwen, ze flappen er ook zo maar van alles uit.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer