Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fransrutten_1
fransrutten_1 - 24-10-2014 15:28:46
Huishouden & Energie

afrekening Green Choice

Wij hebben in maart 2013 zonnepanelen geplaatst. met het vaststellen van de meterstand kwamen we er achter dat de meter stuk was.
na het vervangen van de meter zouden we een correctie van de meterstand krijgen gebaseerd op de historische gegevens.
het blijkt dat green choice niet in staat is om een juiste afrekening te maken. ze hebben iets gecorrigeerd maar wat is niet helemaal duidelijk.
onze verwachting was dat wij geld terug zouden krijgen maar we moesten ineens 600 euro bijbetalen. na informatie hierover bleek dat dat een meerverbruik was ivm de koude winter.
er is heel wat communicatie geweest en nu hebben ze toegegeven dat ze zelfs de dag en nacht standen verwisseld hadden. omdat ze het niet kunnen corrigeren bieden ze ons een voordelig jaar contract aan.

daar ben ik het niet mee eens. ik wil gewoon betalen voor wat ik verbruikt heb.

wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?