Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

f.
f.buiteman - 29-10-2014 23:01:50
Geldzaken & Recht

Bijschrijving afrekening huur niet ontvangen

Geachte heer/mevrouw,

bij deze wil ik vragen hoe ik in mijn recht sta, omdat de woningbouw duwo de bijschrijving van de afrekening van de huur naar een verkeerd rekeningnummer heeft bijgeschreven.
ik heb meerdere malen via email contact gehad en geschreven dat ik nog geen geld heb ontvangen.
ik heb als antwoord terug ontvangen dat dit wel was overgeboekt en uitbetaald op een iban nummer welke bij "hun" bekend was.
ik heb hierop geantwoord dat dit iban nummer niet van mij was en mijn iban nummer doorgegeven welke wel juist is.
ik heb hierop een oude machtigingskaart ontvangen van hun welke op een andere naam staat en al jaren niet in gebruik is.
de afgelopen jaren heb ik dat altijd op de juiste iban nummer ontvangen van vereniging duwo en heb hier ook een bewijs van middels een overzicht van de ing en is het altijd goed gegaan.
de woningbouw is tevens al bijna 4 maanden te laat met betalen van de jaarlijkse afrekening, terwijl als wij onze huur te laat betalen er wel allemaal kosten in rekening gebracht worden.
hun hebben een fout gemaakt en willen dit niet corrigeren, omdat hun zelf met een nieuw systeem zijn gaan werken en het daarom allemaal zo lang duurde voordat de juiste afrekening kon plaats vinden.
mijn vraag is wat ik nu moet doen, om wel mijn geld te ontvangen.

hartelijke groet,

f. buiteman
[edit - red.]