Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

b.
b.ravenhorst - 05-11-2014 23:25:51
Computers & Telefonie

Heb ik recht op een nieuw product

Ik heb twee weken een product (telefoon hoesje) gekocht bij coolblue via marktplaats. dit product was om een reden teruggestuurd naar coolblue en heb ik met korting op marktplaats gekocht. bij de advertentie stond de volgende zin:
+ ontvang altijd een officiƫle factuur en de resterende fabrieksgarantie.

nu is het product kapot gegaan en heb ik contact gehad met coolblue. er werd mij gevraagd of ik het product wilde ruilen of mijn geld terug wilde. ik heb aangegeven dat ik graag hetzelfde product wilde.

de volgende dag kreeg ik een mail in mijn mailbox dat ik mijn aankoopbedrag terug kreeg. ik heb drie keer contact gezocht met coolblue. bij coolblue blijven zij bij het volgende standpunt:

aangezien het product via marktplaats als tweede hands product is gekocht, en wij geen hoesje met dezelfde waarde hebben kunnen wij geen ander product leveren.

ik ben het hier niet mee eens, hetzelfde product is nog leverbaar in hun webshop. ik ben van mening dat ik de overige fabriek garantie op het product heb gekocht. dat ik recht heb op een vervangend product. ondanks dat er een prijsverschil is tussen het "tweede hands hoesje" en het nieuwe hoesje in de webshop.

heeft iemand een soortgelijk probleem gehad, of weet je of ik wel of niet recht heb op een nieuw product, laat het weten!!

met dank,
bayan