Trendy Computers rekent onterecht verzendkosten
2 maanden geleden heb ik de Motorola Moto G 8GB besteld bij Trendy Computers. Bij levering was de telefoon al defect. Na 3x met de klantenservice van Trendy Computers gebeld te hebben waren ze eindelijk bereid om de telefoon te repareren. Echter moest ik wel verzendkosten betalen om het product weer naar hun toe te sturen.
3 weken later had ik nog steeds niets van Trendy Computers te horen gekregen, toen ik besloot om ze te bellen beloofde een medewerker mij dat de telefoon binnen enkele dagen binnen zou komen..
Een week later was de telefoon alsnog niet binnen en heb ik weer de klantenservice gebeld, ze boden hun excuses aan en gaven aan dat de telefoon begin volgende week bij mij binnen zou komen. Vorig weekend kreeg ik een mailtje waarin zij hebben vermeld dat de telefoon gerepareerd is EN dat ik NOGMAALS verzendkosten moet betalen zodat zij het product kunnen leveren. Wettelijk gezien mag dit niet omdat de telefoon bij levering al defect was en ik hier geen gebruik van heb gemaakt. Salar Azimi (''directeur'' van Trendy Computers) gaf aan dat dit wel toegestaan is. Salar chanteerde mij met het volgende: Indien ik de verzendkosten a €8,99 niet over zou maken en zijn medewerkers langer zou ''lastig vallen'' met mijn probleem dan zou hij mij een nieuwe factuur sturen met de verzendkosten die hij heeft moeten maken, om het product naar België te sturen voor reparatie. Dit gaat om een bedrag van boven de €35 gaf hij aan.
Uiteindelijk heb ik vandaag besloten om onder protest de verzendkosten van €8,99 te betalen. Ik weet echter niet hoe ik dit probleem aan kan pakken. Op diverse fora zag ik dat veel mensen met het probleem zitten dat Trendy Computers onterecht extra kosten voor de consument rekent.
Hey mrdara,
Trendy Computers is alles behalve betrouwbaar. Als je hun Facebookpagina opzoekt "https://www.facebook.com/trendysluis" dan zie erg veel geklaag van klanten over onbetrouwbare praktijken. Zie de post to page sectie en de reviews.
Ik hoop dat hier snel onderzoek naar gedaan wordt.
Je zou contact op moeten nemen met de andere gedupeerden en wellicht gezamenlijk iets ondernemen.
Ben benieuwd!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer