Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
denizkaya - 25-11-2014 12:56:12
Computers & Telefonie

Onverklaarbare abonnement opzegging Telfort

Bijna een week geleden heb ik de telfort klachtenservice gebeld omdat mijn internet en tv het niet meer deed. eerst werd mij verzekerd dat er iets mis was met mijn modem, maar na een nieuwe modem te hebben ontvangen kreeg ik te horen dat ik geen service id meer had, ofwel dat mijn abonnement was opgezegd. ik verzekerde de meneer met wie ik (vrijdag) in gesprek was dat ik niet mijn abonnement heb opgezegd en er geen andere personen zijn in mijn huishouden die zich met zulke dingen bezig houden. hij beantwoorde vriendelijk dat hij maandag terug zou bellen met een antwoord op de vraag hoe dit heeft kunnen gebeuren. ik heb maandag (5 dagen na het internetverlies) uiteraard gewacht op een reactie, maar deze is niet gekomen. ik heb vandaag (dinsdag) teruggebeld om mijn verhaal te doen en tot mijn verbazing zat er een uiterst onvriendelijke mevrouw mij te vertellen dat er niets is wat ze kunnen doen, ik vast en zeker een huisgenoot had die een aanvraag heeft gedaan bij een andere provider en dat ik gewoon een nieuwe aanvraag moet doen, een aanvraag die tussen de 2 en de 5 weken kan duren (meestal 5). ik besloot om nog een keer te bellen omdat ik niet het gevoel had dat deze klantenservicemedewerker het empatisch vermogen had om te begrijpen dat ik niet de gene ben die verantwoordelijk is voor deze onverklaarbare opzegging. een paar minuten later was ik aan de lijn met iemand die iets meer aandacht voor mij had en na de situatie te hebben onderzocht mij mededeelde dat een anoniem persoon waarschijnlijk per ongeluk mijn adres in heeft gevuld tijdens een aanvraag bij een andere provider en het normaal is dat iedereen zomaar een adres in kan vullen (zonder enige vorm van controle of berichtgeving) en dit adres vervolgens last heeft van (in totaal) 6 weken zonder internet of televisie. ik kan me echter moeilijk voorstellen dat dit werkelijk zo werkt, als dit echt zo werkt zou ik het adres van een telfort klantenservicemedewerker in kunnen voeren bij een andere provider en de persoon in kwestie dit zelfde proces laten meemaken. nee dit kan niet, ik denk eerder dat er niet genoeg interesse is vanuit telfort om mijn probleem op te lossen. ik heb gebeld met consuwijzer en een klacht ingediend bij klacht.nl. wat kan ik nog meer doen om dit probleem kenbaar te maken?