Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
judithdon - 26-11-2014 00:16:04
Computers & Telefonie

Belsimpel:gratis tablet, blijkt geen tablet

Het is 3 september, mijn telefoon geeft de geest.op internet op zoek naar een nieuw toestel met een eventueel goedkoper abonnement. dit vind ik bij aanbieder belsimpel.
een galaxy s5 met een gratis 7" tablet en een abonnement bij tele2 (wij hebben daar al 4 jaar een all in 1 abonnement zonder problemen) voor 31 euro, dus besteld.
ik krijg een bevestiging van belsimpel waarin staat dat ik mijn contract voor 5 oktober terug moet sturen. de actie loopt tot 31 september volgens de website.
ik stuur mijn contract op 22 september op en krijg daar op de 24e een bevestiging van. en op de 26e ontvang ik mijn nieuwe toestel.... echter zonder tablet.
ik bel belsimpel en krijg te horen dat ik dit zelf bij samsung moet bestellen. als ik dit echter probeer geeft de site aan dat mijn ean-code niet machet met de actie. ik bel tele2. zij verwijzen me echter door naar belsimpel, ik heb bij hen het toestel besteld. ik bel ze en de vriendelijke medewerker zegt dat ze een fout hebben gemaakt. ik moet mijn toestel terugsturen. de actie is inmiddels door samsung verlengt tot 31 oktober (gelukkig,want het is inmiddels 14 oktober).
na 2 weken heb ik echter nog niks mogen vernemen van belsimpel en is het bijna de 31e. ik besluit weer te bellen.
ik krijg (voor de zoveelste keer pas na een half uur) iemand aan de lijn. deze medewerker vertelt me dat de vorige medewerker (die van het terugsturen) een foutje heeft gemaakt. dat hij niet kunnen beloven. ik had namelijk mijn contract te laat teruggestuurd (?????), zij waren vroegtijdig met de actie gestopt(zonder mij daarvan op de hoogte te stellen... bovendien heeft samsung inmiddels de actie verlengt tot 30november). tja en er zaten toch ook wel wat krasjes op (duh, ik heb het toestel in gebruik genomen in de veronderstelling dat ik nog een tablet zou krijgen). nee, het enige wat ze nog konden bieden was een view cover case en een geheugenkaart. enigszins verhit verbreek ik de verbinding en neem contact op met tele2. zij zeggen niksvoor mij te kunnen betekenen. zo ook samsung. dus bel ik wederom met belsimpel. ik krijg (ja, weer na een half uur) iemand aan de lijn. oh mevrouw. geen idee. ik laat de afdeling service en onderhoud contact met u opnemen. nog geen 5minuten later heb ik een mail waarin 280 euro korting wordt aangeboden. waarop staat er alleen niet bij, dus mail ik ze terug met de vraag waarde korting voor is. aan het eind van de dag heb ik weer een mail waarin staat, boeman het ook anders, dat er nogmaals een fout is gemaakt. ik kan een view cover case krijgen met een geheugenkaart.......!!!!!!!
ik zit nu inmiddels sinds 14 oktober zonder toestel. ik heb geprobeerd gebruik te maken van de bedenk periode, maar dat gaat in bij ontvangst van je toestel.
geen idee hoe nu verder, iemand anders wel?