ju
door judithdon Nov 26, 2014 om 00:16
Computers & telefonie

Belsimpel:gratis tablet, blijkt geen tablet

Het is 3 september, mijn telefoon geeft de geest.Op internet op zoek naar een nieuw toestel met een eventueel goedkoper abonnement. Dit vind ik bij aanbieder Belsimpel.
Een Galaxy S5 met een gratis 7" tablet en een abonnement bij Tele2 (wij hebben daar al 4 jaar een all in 1 abonnement zonder problemen) voor 31 euro, dus besteld.
Ik krijg een bevestiging van Belsimpel waarin staat dat ik mijn contract voor 5 oktober terug moet sturen. De actie loopt tot 31 september volgens de website.
Ik stuur mijn contract op 22 september op en krijg daar op de 24e een bevestiging van. En op de 26e ontvang ik mijn nieuwe toestel.... Echter zonder tablet.
Ik bel Belsimpel en krijg te horen dat ik dit zelf bij Samsung moet bestellen. Als ik dit echter probeer geeft de site aan dat mijn Ean-code niet machet met de actie. Ik bel tele2. Zij verwijzen me echter door naar Belsimpel, ik heb bij hen het toestel besteld. Ik bel ze en de vriendelijke medewerker zegt dat ze een fout hebben gemaakt. Ik moet mijn toestel terugsturen. De actie is inmiddels door Samsung verlengt tot 31 oktober (gelukkig,want het is inmiddels 14 oktober).
Na 2 weken heb ik echter nog niks mogen vernemen van Belsimpel en is het bijna de 31e. Ik besluit weer te bellen.
Ik krijg (voor de zoveelste keer pas na een half uur) iemand aan de lijn. Deze medewerker vertelt me dat de vorige medewerker (die van het terugsturen) een foutje heeft gemaakt. Dat hij niet kunnen beloven. Ik had namelijk mijn contract te laat teruggestuurd (?????), zij waren vroegtijdig met de actie gestopt(zonder mij daarvan op de hoogte te stellen... Bovendien heeft Samsung inmiddels de actie verlengt tot 30november). Tja en er zaten toch ook wel wat krasjes op (duh, ik heb het toestel in gebruik genomen in de veronderstelling dat ik nog een tablet zou krijgen). Nee, het enige wat ze nog konden bieden was een view cover case en een geheugenkaart. Enigszins verhit verbreek ik de verbinding en neem contact op met Tele2. Zij zeggen niksvoor mij te kunnen betekenen. Zo ook Samsung. Dus bel ik wederom met Belsimpel. Ik krijg (ja, weer na een half uur) iemand aan de lijn. Oh mevrouw. Geen idee. Ik laat de afdeling service en onderhoud contact met u opnemen. Nog geen 5minuten later heb ik een mail waarin 280 euro korting wordt aangeboden. Waarop staat er alleen niet bij, dus mail ik ze terug met de vraag waarde korting voor is. Aan het eind van de dag heb ik weer een mail waarin staat, boeman het ook anders, dat er nogmaals een fout is gemaakt. Ik kan een view cover case krijgen met een geheugenkaart.......!!!!!!!
Ik zit nu inmiddels sinds 14 oktober zonder toestel. Ik heb geprobeerd gebruik te maken van de bedenk periode, maar dat gaat in bij ontvangst van je toestel.
Geen idee hoe nu verder, iemand anders wel?

550 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Nov 26, 2014 om 09:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

In zo'n geval waarbij u de hele tijd op het verkeerde been wordt gezet en constant andere informatie krijgt, bent u uiteindelijk de klos.

Wat u nu het beste kunt doen is het verhaal, wat minder uitgebreid, op het internet zetten met daarbij de eis met wat u wilt. Wilt u een schadevergoeding of helemaal van het abo af?

Ik denk dan aan klacht.nl en klachtenkompas.nl. Ook nog even op het Radarforum. Op het Tele2 forum. Trustpilot. Tweakers.net.
Ik zou zowel klagen of reviews neerzetten over Tele2 als over Belsimpel.

U gaat als het ware uw klacht spammen en dan maar hopen dat u uiteindelijk hulp wordt geboden. Dit soort gevallen, waarbij je met meerdere partijen te maken hebt, is erg ingewikkeld, als consument sta je dan vaak in de kou, want niemand neemt zijn verantwoordelijkheid. Ze blijven afschuiven op de ander.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 26, 2014 om 10:05
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Eis alsnog binnen redelijke termijn de tablet en anders Ontbinden overeenkomst wegens niet leveren wat is afgesproken...

Dan kun je al je geld terug ontvangen en moet je alles inleveren en kun je elders iets nemen.

Wel een redelijke termijn noemen, ik denk aan 1 maand dus voor 31 december....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer