Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hd
hdenessen - 27-11-2014 14:25:00
Computers & Telefonie

Spontaan barsten in scherm Asus transformer

Ik heb op 6 november een asus transformer t-100 gekocht bij mediamarkt. na 8 dagen bleek bij openen van de laptop het scherm gebarsten te zijn. er is niets problematisch mee gebeurd: niet klem gezeten in een tas, niet dichtgeklapt met iets ertussen of dergelijke.
zoeken op het net leverde nogal wat soortgelijke klachten op, ook bij kassa. terug naar mediamarkt. zij waren niet onder de indruk van het feit dat het probleem meer gesignaleerd was. de klachten op internet, ook bij kassa dateerden van 2012, maar blijkbaar heeft asus er niets aan gedaan of verkoopt mediamarkt een oude partij. (het was een actie àp € 329,00.)
vandaag kreeg ik bericht dat het euvel extern was toegebracht. het was dus mijn schuld. reparatiekosten € 258,79.
ik vind dit een slechte zaak, zowel voor asus als voor de mediamarkt.
hoe kan ik hun conclusie dat het geen spontane barsten zijn aanvechten?
zijn er meer recente ervaringen zoals deze met de asus transformer?