Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
liekesmid - 28-11-2014 15:13:37
Huishouden & Energie

Nieuwe bank

Hallo allemaal,

donderdag 26 juni hebben wij bij een grote meubelwinkel een nieuwe bank gekocht. deze bank zo speciaal voor ons gemaakt worden naar onze wensen. de wachttijd voor onze nieuwe bank was 8 tot 12 weken. een andere voorwaarde was dat we de bank zelf weer bij deze meubelwinkel op zouden halen. deze winkel is 50 kilometer rijden vanaf onze woonplaats. hier hebben wij ook mee ingestemd. bij aankoop hebben wij de helft betaald. nu konden wij de bank eind augustus ophalen, wat ook gedaan is. bij het ophalen is ook de andere helft betaald, een totaal van 700 euro. eenmaal uitgepakt zat er een enorme scheur in de bank. aan de telefoon verontschuldigde de meubelzaak zich en zou hem terugsturen naar de fabriek en laten maken, kosteloos. ook zeiden ze aan de telefoon dat alleen het deel met de scheur terug gebracht moest worden. eenmaal bij de meubelzaak aangekomen met het kapotte bankdeel, vertelde de medewerker dat we toch beide delen hadden mee moeten nemen, anders kon er misschien kleurverschil ontstaan. drie dagen erna hebben wij dan ook het andere deel er heen gebracht. inmiddels is het 28 november, en hebben wij nog steeds geen bank. we hebben al 4 keer op de 50 kilometer op en neer moeten rijden, meerdere telefoontjes gepleegd maar geen bank. het is nu 5 maanden geleden. het bedrijf is niet van plan ons enige tegemoetkoming te geven, op wat voor manier dan ook. wij vinden dat wij slecht worden behandeld en dat dit niet normaal is. wij zijn heel erg boos, en eigenlijk willen we de bank niet eens meer hebben, maar het is al betaald en ons geld zullen we zeker niet terugkrijgen. wat kan ik het beste doen in deze situatie? we willen het er niet zomaar bij laten zitten. alvast bedankt!