Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gertstapper - 01-12-2014 21:48:28
Vrije tijd & Tuin

onvermelde extra kosten bij internetaankoop

Ik heb onlangs een voetbaltenue besteld op www.voetbalwinkelonline.nl. ik heb €70,- via internetbankieren betaald. op de website en de in beeld gebrachte factuur waren dit de totale kosten. op een dag dat ik niet thuis was, is het pakket aangeboden door dhl. maar: op het briefje dat ik bij thuiskomst op de deurmat vond, stond dat ik een extra bedrag van €35,41 zou moeten betalen. hiervan is niets vermeld bij de bestelling op de site. navraag bij de site (alleen mogelijk via mail en/of what's app) leverde het volgende antwoord op: "wij bezorgen inderdaad via dhl , maar die €30 (klopte ook al niet), zijn zeker niet van ons.
de volgende mail bestond eruit, dat ik op maandag 1 december thuis moest zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. opnieuw was ik niet thuis. en weer lag er een briefje in de brievenbus, waarop een bedrag vermeld stond van €35,41 nog te betalen. navraag bij de bezorgdienst dhl gaf geen duidelijkheid. daar kon men mij niet vertellen wie de opdrachtgever is en op de vraag van waar het pakket verzonden is: hong kong.
welk advies kunt u mij geven?
met vriendelijke groet,
gert stapper