Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tineke56 - 05-12-2014 19:16:45
Voeding & Gezondheid

tommy teleshopping

Onlangs had ik een jet frijer gekocht via tommy tele shopping maar hij voldoet niet nu wil hem retour sturen wat blijkbaar een goot probleem is bij tele shopping,herhaaldelijk proberen wij te bellen om een medewerker te spreken over retour wat niet lukt je komt in een wachtrij van 0900 nummers oook is er oen via de mail bericht gestuurd maar weer gen reactie van tele shopping om een brief te krijgen met instructie tot retour sturen aan tele shopping ,omdat de betalingen via after pay gaan bij teleshopping is hier ook herhaaldelijk contact mee geweest maar die stuurt je weer naar tele shopping ,dit gaat nu al enkele weken dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd ,wat ik vandaag wel ontvang was aanmaning van deurwaarder om tot betaling te dwingen wat ik weiger te doen omdat ik al enkele weken vraag om brief voor retour sturen die ik maar niet krijg van beiden niet van tele shopping niet van afterpay heerenveen