ti
door tineke56 Dec 5, 2014 om 19:16
Voeding & gezondheid

Tommy teleshopping

onlangs had ik een jet frijer gekocht via tommy tele shopping maar hij voldoet niet nu wil hem retour sturen wat blijkbaar een goot probleem is bij tele shopping,herhaaldelijk proberen wij te bellen om een medewerker te spreken over retour wat niet lukt je komt in een wachtrij van 0900 nummers oook is er oen via de mail bericht gestuurd maar weer gen reactie van tele shopping om een brief te krijgen met instructie tot retour sturen aan tele shopping ,omdat de betalingen via after pay gaan bij teleshopping is hier ook herhaaldelijk contact mee geweest maar die stuurt je weer naar tele shopping ,dit gaat nu al enkele weken dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd ,wat ik vandaag wel ontvang was aanmaning van deurwaarder om tot betaling te dwingen wat ik weiger te doen omdat ik al enkele weken vraag om brief voor retour sturen die ik maar niet krijg van beiden niet van tele shopping niet van afterpay heerenveen

1322 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

eigenwijsje_1
door eigenwijsje_1 - Dec 5, 2014 om 19:34
152 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waarom heb je niet het retourformulier van de site van Tommy teleshopping gedownload of uitgeprint????

ti
door tineke56 - Dec 5, 2014 om 19:49
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=eigenwijsje schreef op vrijdag 5 dec 2014, 19:34]Waarom heb je niet het retourformulier van de site van Tommy teleshopping gedownload of uitgeprint????

ti
door tineke56 - Dec 5, 2014 om 19:51
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=eigenwijsje schreef op vrijdag 5 dec 2014, 19:34]Waarom heb je niet het retourformulier van de site van Tommy teleshopping gedownload of uitgeprint????

oke bedankt dit wist ik niet ga er mee bezig

costnix
door costnix - Dec 6, 2014 om 01:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarom bestellen mensen nog steeds bij teleshop? Hun spullen zijn gewoon te koop in een stenen winkel!

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 6, 2014 om 09:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik ben bang dat u gewoon zal moeten betalen, u bent duidelijk te laat met retour sturen.
Als ik in google tommy teleshopping invoer is er al direct een kopje klantenservice/retour sturen in beeld. Zo moeilijk is het niet te vinden.
Het retour formulier heeft u al die tijd al in huis want het is de achterzijde van uw pakbon.

1 Ze voldoen aan de wet want het formulier staat duidelijk op hun site zie HIER
2 Het formulier staat ook op uw pakbon
3 Alle informatie binnen 5 seconden in google te vinden.

Uw argument dat u het niet kon vinden wordt terecht direct van tafel geveegd.
Helaas maar waar
Diewilik

alfatrion
door alfatrion - Dec 6, 2014 om 17:44
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=diewilik schreef op zaterdag 6 dec 2014, 09:41]1 Ze voldoen aan de wet want het formulier staat duidelijk op hun site zie HIER

Ad 1. Dit is niet het modelformulier uit de consumentenrichtlijn, die de verkoper verplicht is aan de klant te verstrekken.
Ad 2. De informatie over het herroepingsrecht ontbreekt.
Ad 3. De verplichting om het modelformulier aan de klant te verstrekken roept om het versturen via de e-mail, moet de post of persoonlijk overhandigen.

me
door mein33 - Dec 6, 2014 om 17:49
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=tineke56 schreef op vrijdag 5 dec 2014, 19:16] maar hij voldoet niet nu wil hem retour sturen

Om er achter te komen of het apparaat wel of niet aan uw verwachting(en) voldoet heeft u het moeten gebruiken omdat dat de enige manier is om daar erachter te komen. Mocht dat zo zijn dan is retourneren geen optie. Gebruikte apparaten worden niet geaccepteerd.
Heeft u het apparaat echter niet gebruikt dan is retourneren mogelijk, de voorwaarden en de wijze waarop staan op de site.
Hopelijk voor u is de retour termijn nog niet verstreken.
Bestellen gaat makkelijker dan retourneren.

alfatrion
door alfatrion - Dec 6, 2014 om 17:58
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

Samen met deze informatie gaat ad 1 niet op.

alfatrion
door alfatrion - Dec 6, 2014 om 17:59
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=mein33 schreef op zaterdag 6 dec 2014, 17:49]Om er achter te komen of het apparaat wel of niet aan uw verwachting(en) voldoet heeft u het moeten gebruiken omdat dat de enige manier is om daar erachter te komen. Mocht dat zo zijn dan is retourneren geen optie. Gebruikte apparaten worden niet geaccepteerd.
Hoe weet je dat tommy teleschopping dat niet doet? Daar zijn ze namelijk wel wettelijk toe verplicht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer