Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ep
ephy - 09-12-2014 20:37:57
Computers & Telefonie

Nieuwe gsm defect

Hallo,
op 3-12 koop ik bij de mediamarkt in emmen een nieuw toestel welke bij thuiskomt de simkaart niet blijkt te herkennen. omdat er een cashback actie opzit en men de originele streepjes code dient op te sturen heb ik het doosje stuk gemaakt. nu wil de mediamarkt het toestel niet retour nemen omdat het doosje niet origineel is en heeft hem voor reparatie opgestuurd naar jullie. maar ik heb een nieuw toestel gekocht en geen defect toestel wat meteen gerepareerd gaat worden.
graag wil ik weten of er correct gehandeld word door hun ja of nee.