Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
geijntje - 18-12-2014 11:07:24
Computers & Telefonie

Vodafone bellen en internet

Ik ben in november een nacht in belgie geweest (belgisch netwerk gehad). sinds thuiskomst konden mensen mij niet meer bellen en kreeg ik ook geen voicemail berichten. er is een reset gedaan, wat een week heeft geduurd. daarna kon ik weer gebeld worden maar bleek mijn 4g niet meer te werken. uiteindelijk terug naar winkel gestuurd. daar alles na gekeken maar bleek toch probleem bij vodafone te liggen. ze zijn 3 uur in de winkel bezig geweest met vodafone en vervolgens zou vodafone een week testen uitvoeren. dit is gebeurd, nu doet mijn 4g het weer, maar kan ik wederom niet gebeld worden en niet altijd bellen. we zijn nu 6 weken verder en ik kan telkens mijn verhaal opnieuw doen.

hoe kan ik dit het beste aanpakken.
(heb al veelvuldig contact gehad met vodafone en een klacht ingediend, maar dat brengt me geen stap verder bij het bereikbaar zijn).