Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mc
mc87 - 19-12-2014 13:56:27
Computers & Telefonie

dynafix onderzoekskosten

Mijn iphone laadde niet meer goed op en ik ging er van uit dat er nog garantie op zat. helaas bleek dit niet het geval te zijn.(op internet bij belsimpel afgesloten met een abonnement van hollandsnieuwe. hollandsnieuwe heeft andere garantievoorwaarden)
ik ging van de garantievoorwaarden van hollandsnieuwe uit van 2 jaar. dit was een foute aanname. kan gebeuren zou je denken. de volgende dag krijg ik netjes een mail binnen dat er op mijn iphone geen garantie meer zit, met 3 opties bij de meegestuurde prijsopgave.
optie 1; een nieuwe iphone 4 voor 189 euro plus 39 euro onderzoekskosten.
optie 2; 39 euro onderzoekskosten en het toestel wordt retour gestuurd.
optie 3; afstand doen

waar ik me nou eigenlijk zo druk om maak is die 39 euro onderzoekskosten. ze hebben niets onderzocht!
het is maar 39 euro, maar waar voor?
na dat bleek dat er geen garantie op zat zijn ze verplicht om een prijsopgave te maken. optie 2 voor 0 euro lijkt mij redelijk.

mijn vraag is of iemand ook zoiets heeft mee gemaakt en hoe hier goed mee om te gaan?