Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
crimiesa - 22-12-2014 10:28:51
Auto & Vervoer

Auto huren via Rentalcars.com

Op vakantie in de vae, in dubai, wilden wij een auto huren om een tripje te maken naar oman. dit geregeld via de website van rentalcars.com. de boeking liep goed maar bij het ophalen van de auto op het vliegveld, bleek dat we bij de maatschappij waar de auto gereserveerd was, we niet de vae mochten verlaten. aan de balie is de reservering geannuleerd en op advies van de verhuurder aan rentalcars een mail gestuurd.
hier kreeg ik tijdens de vakantie geen antwoord op, dus bij thuiskomst telefonisch gereageerd en een annulering aangevraagd via de website. de conclusie van rentalcars is dat wij de helft van de huursom moeten vergoeden, omdat een aanvraag voor grensoverschrijdend verhuur 7 dagen van te voren aangevraagd moet worden, zie algemene voorwaarden. volgens rentalcars zijn zij coulant.
bij het boeken via hun website via een mobiele telefoon ga je akkoord met de voorwaarden, maar dat is moeilijk te lezen. ik besef me dat dat geen excuus is.
wij mogen nu toch nog een redelijk bedrag betalen, gelijk aan ongeveer drie dagen huur, terwijl voor het tekenen van de huurovereenkomst bij de verhuurder, de reservering is geannuleerd.
graag jullie mening hierover...