Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ray1967
ray1967 - 25-12-2014 10:17:37
Geldzaken & Recht

Post.nl

Van de week mijn bestelling van een webwinkel ontvangen via post.nl, tenminste alleen de bubbeltjes folie envelop inhoud keurig verdwenen door het open, maken van de envelop, gezien de waarde van de inhoud ongeveer € 6 niet verzekert.
daar dit voor ons niet de eerste keer is dat een degelijk pakketje niet aankomt of open gemaakt is heb ik eens een mail gestuurd naar post.nl en krijg onderstaand antwoord.

nu is eigenlijk mijn vraag is post.nl niet gewoon aansprakelijk voor deze vermissing, daar ik gebruik maak van hun diensten en het daar mis gaat, naar mijn idee komen ze wel erg gemakkelijk weg met het antwoord.

geen hot item betreffende de waarde maar voor mij wel een principe kwestie..




reactie post.nl:


in uw e-mail geeft u aan dat uw zending geopend en incompleet is aangekomen. ik kan mij voorstellen dat dit heel teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. als een geopende en incomplete postzending wordt aangetroffen, zal deze voorzien worden van een excuusbrief. in uw geval is dit helaas niet gebeurd. daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke leidinggevende. deze zal de medewerker hier uiterlijk 2 januari 2014 op aanspreken. u krijgt verder geen reactie meer over uw klacht.

helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. daarom kan ik de schade niet vergoeden. hiervoor verwijs ik u graag weer door naar de afzender.


bedankt voor de moeite die u hebt genomen om contact met ons op te nemen, ik ga er vanuit u met dit antwoord van voldoende informatie te hebben voorzien. als u naar aanleiding van mijn reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.