Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
plantaan - 27-12-2014 17:23:34
Vrije tijd & Tuin

Geen blad in de boom

Hallo,

wij hebben 2 plantaan bomen gekocht. deze zijn gekocht bij een boomkwekerij en gepland in november 2012 in overleg met de verkoper.
nu zit er in 1 boom geen blad. dit gemeld bij de verkoper, deze geeft aan dat we het even aan moeten kijken! nu zijn we bijna 2 jaar verder en nog steeds geen blad. inmiddels is de verkoper langs geweest en bevestigt dat de boom dood is. nu wil de verkoper geen nieuwe boom leveren, dit vinden wij vreemd omdat wij diverse malen hebben aangeven dat de boom het niet goed doet. wij hebben mails gestuurd met foto's en telefonisch dit probleem gemeld. de verkoper wil geen nieuwe plaatsen voor garantie, zijn conclusie is dat wij de helft van de prijs moeten betalen voor een andere boom. hier gaan wij niet mee accoord, omdat wij dit probleem al vroegtijdig hebben gemeld (binnen een halfjaar).
wat kunnen wij nu het beste doen