Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dickhondijk
dickhondijk - 15-01-2015 10:51:57
Computers & Telefonie

vodafone telefoon

Geachte kassa begin december 2014 heb ik een brief ontvangen van vodafone dat ik mijn abonnement kon verlengen. ik ben daar op in gegaan en heb in de vodafone winkel in schagen een nieuwe htc m8 aangeschaft en 2 jaar verlengd weer zoals ik zelf ook wilde
na enige dagen merkte ik dat de aan uit knop niet goed functioneerde en bleef hangen het toestel zelf bleef het wel goed doen
door mijn werk en de drukte rond de feestdagen was ik niet eerder in de gelegenheid dan begin januari terug te gaan
de man die me de eerst keer ook hielp was er weer en ik legde het probleem uit, en zei dat ik een nieuw toestel wilde omdat deze ondeugdelijk was. daar wilde hij niet op ingaan en alleen maar het toestel ter reparatie opsturen dat vond ik te gek voor een toestel wat splinternieuw is en waar nog geen 2 uur mee gebeld is waarvan 45 minuten met de vodafone klantenservice
ik moest maar een feedback formulier in vullen en dan zou ik wat horen
dat is tot heden nog niet gebeurd

de vraag is eigenlijk dus wat kan ik nog meer doen nu, ik ben van mening dat het geen rara eis is om een nieuw toestel te krijgen,

vriendelijke groet dick hondijk