Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chielsnelder - 16-01-2015 20:34:06
Computers & Telefonie

Door een fout van KPN heb ik nu twee providers en zit ik een jaar lang aan extra kosten

Ik heb tot twee keer toe, van een medewerker van kpn gehoord dat mijn abonnement was verlopen. zij hebben mij mijn imei nummer gegeven om met nummerbehoud een andere provider te regelen. echter nu blijkt dat mijn abonnement pas over een jaar verloopt waardoor ik twee providers heb waarvoor ik ook betaal. kpn geeft niet thuis en zegt dat dit mijn verantwoording is ( een fout die zij dus maken). ik heb kpn een voorstel gedaan om mijn telefoon over te nemen. uiteraard niet het abonnement
kan dit?