Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr
vromhoppie - 18-01-2015 11:19:40
Huishouden & Energie

Garantie laminaatvloer

Ik heb in februari een nieuwe laminaatvloer gekocht van cando bij multimate vriezenveen.
nu de vloer er een paar mand in ligt staan de kopse kanten van de vloer onhoog ook onder de banken waar je niet zo vaak komt.
ik ben terug gegaan naar de winkel waar ze contact hebben opgenomen met de leverancier en die zei dat er een expertisebureau bij moest komen ,dus moest ik een formulier tekenen daarvoor en een bedrag van 157 euro betalen.
het expertisebureau stuurde iemand langs maar met deze persoon viel niet te praten ging zijn eigen gang bij mij thuis en gaf mij geen antwoord op mijn vragen ,hij zei letterlijk is niet aan de orde.
ging een beetje met een lampje over de vloer en kraakte alles af en vond de klacht ongegrond.
ik was echt overdonderd en heb zo de leverancier gebeld met het verhaal hoe deze persoon te werk ging maar deze zeiden dat ze de uitslag van het expertisebureau bindend is en bij hun stanpunt blijven.
ook moest ik twee nieuwe planken op sturen want daar kan je zien dat de groefkant al licht omhoog staat en bol, dus nooit goed aansluit op de andere plank.
ook kan ik de planken zo verschuiven dus de veer en groef klemmen niet goed in elkaar.
wij zijn van mening dat het een ondeugdelijk produkt is en niet aan de wettelijke eisen voldoet.
voor deze vloer hadden we er een vloer in liggen van 250 euro die heeft er tien jaar in gelegen en was nog mooier dan deze nieuwe nu na een half jaar.
ik heb hun een aangetekende brief gestuurd en erin gezet dat ik met dit schrijven hun een laatste kans gaf het te vergoeden of te vervangen, en als ze dat niet deden ik het koopcontract vernietig en hun aansprakelijk stel voor de geleden schade en nog zal lijden.
kreeg een email terug dat ze bij hun standpunt bleven en ik maar een contaexpertise moest laten uitvoeren wat weer geld kost.
wat kan ik hier aan doen en wat voor recht heb ik .