Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tonko - 28-01-2015 09:40:17
Huishouden & Energie

Eon 'vergeet' opzegging en wil boete claimen

Zijn er nog meer mensen die door eon niet goed zijn geholpen?
ik ben 6 november 2014 door eon benaderd met een aanbieding voor gas en stroom. dat klonk gunstig en omdat ik 2 weken bedenktijd kreeg heb ik dat aanbod geaccepteerd. op 10 november kreeg ik een bevestigingsbrief en heb ik op gaslicht.com vastgesteld dat er goedkopere aanbieders waren. op 13 november het aanbod bij eon afgezegd en dat was geen probleem. verder niets meer van gehoord en een andere leverancier gekozen. eind januari plotseling een brief dat ik €100 moet betalen als opzegvergoeding. telefonisch werd mij verteld dat alles op 1 december 2014 was bevestigd!
na wat aandringen en het noemen van de datum en tijdstip van mijn afzegging met de naam van de eon medewerker werd na ruggespraak toegezegd dat de vergoeding werd geschrapt. maar geen enkel excuus oid.