Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dj
djtdlg - 10-02-2015 14:11:26
Computers & Telefonie

Strato bevoordeelt nieuwe klanten

Al jarenlang ben ik klant bij strato met twee pakketten powerweb. in totaal heb ik zes databases, wat in 2015 gelijk staat aan zes websites. geen website zonder database.

nu zag ik dat ze inmiddels nieuwe pakketten hebben gemaakt: mijn oude pakketten bestaan niet meer, maar worden nog wel in rekening gebracht. het nieuwe pakket powerweb bevat 20 databases en is een stuk goedkoper dan mijn twee oude pakketten bij elkaar.

naast het feit dat dit niet erg netjes is, loop ik ook nog tegen het volgende aan. als ik wil overstappen naar dat nieuwe pakket, moet ik zelf de databases 'migreren'. kortom: ik moet technischer zijn dan ik ben. zij helpen daar niet bij, terwijl zij toch echt het probleem hebben veroorzaakt en mij nu maandelijks geld uit de zak kloppen.

is dit fair? is dit aanvechtbaar?