Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
madithir - 23-02-2015 12:10:44
Computers & Telefonie

HTC desire na 5 dagen stuk??

Wij hebben een htc desire 310 gekocht voor onze dochter. na 5 dagen legde wij hem gewoon rustig op tafel en barste uit het niets het scherm. wij zijn direct teruggegaan naar de mediamarkt waar wij hem gekocht hadden, hier vertelde ze ons dat dit wel vaker gebeurde maar dat ze hem niet mochten vergoede en dat hij eerst opgestuurd moest worden. dit hebben ze gedaan en na een week kregen wij te horen dat er drukschade was en dat wij hem konden laten repareren voor ruim 80 euro. de telefoon hadden wij aanschaft voor net 100 euro!! wij waren het hier niet mee eens en hebben met veel pijn en moeite htc nederland aanschreven. we moesten alle correspondentie toesturen wat wij ook gedaan hebben. nu krijgen we het zelfde te horen van htc terwijl ze de telefoon zelf niet gezien hebben. hier valt ook niets aan te zien wat er is ook niets mee gebeurd!! maar weet iemand iets om ons verder te helpen wat we nu nog kunnen doen. we vinden het gewoon een slechte zaak, binnen 5 dagen mag een scherm toch niet zomaar breken en dat ze dan de schuld bij ons neerleggen.