Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
miraaa - 25-02-2015 15:16:49
Computers & Telefonie

T-mobile wil toestel niet vervangen

In juli heb ik mijn abonnement verlengd bij t-mobile en ik ben daarbij uitgegaan op het advies van de medewerker bij het kiezen van een nieuw toestel. binnen een maand toonde het toestel al gebreken en ik ben terug gegaan naar de winkel. het bleek om een software probleem te gaan en ik kreeg gelijk een nieuw toestel.

paar maanden later hetzelfde verhaal en ditmaal telefonisch contact gezocht en aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in dit toestel en dat ik graag een ander toestel wilde. (en bereid was bij te betalen) dit was niet mogelijk, ik kreeg een nieuw toestel (hetzelfde type uiteraard), medewerkster gaf mij als tip mee, "zet de telefoon anders op marktplaats".

nu ervaar ik voor de derde keer dezelfde problemen, dus ik weer telefonisch contact gezocht en weer aangegeven dat ik een ander toestel wil (eventueel met bijbetalen). dit was niet mogelijk, medewerkster vertelde er zelfs bij dat het niet bij t-mobile lag maar bij sony (de telefoon is van sony), en dat de telefoon terug gestuurd moest worden wat betekent dat ik een periode zonder telefoon kom te zitten (ze bood namelijk niets anders aan) t-mobile levert alleen diensten en geen telefoons was haar antwoord. ik ga hier uiteraard niet meer akkoord en vraag mij af wat ik nu het beste kan ondernemen. iemand tips?