Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bavariae3 - 26-02-2015 08:55:04
Elektronica & TV

samsung privacy..

Welkom bij samsung live chat.
angelique :
goedemorgen richard.
richard . :
hoi
richard . :
ik heb vraag
richard . :
betreft geen internet op mijn tv
richard . :
dit heeft altijd gewerkt?
richard . :
hallo?
angelique :
tijdens een update van de smart hub server, is de benelux verwijzing verwisseld. er wordt nu een correctie op de smart hub server uitgevoerd waarna de smart hub en alle benelux verwijzingen weer correct werken. onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat u spoedig weer van deze dienst gebruik kunt maken.
richard . :
waneer is dit opgelost dan duur wel erg lang ?
richard . :
duurt
angelique :
dat durf ik niet te zeggen, ze zitten nog midden in de storing, tot er bekend is hoe het verholpen kan worden, kan er geen indicatie zijn over de reparatie periode
richard . :
betekend dat samsung ook alle gegevens van mijn tv verzameld?
richard . :
hallo?
angelique :
nee dat wordt niet verzameld.
angelique :
dit heeft met een algemene storing te maken.
richard . :
wel vreemd dat ik netflix gebruik men met internet verbonden ben en nu geen gebruik kan maken van dit dit betekend heel simplel dat het kijk gedrag word gezien door samsung smarthub
angelique :
netflix is een ander bedrijf, zij hebben zelf een content opgesteld waarbij wordt aangegeven wat het kijk gedrag is.
richard . :
maar dit gaat dan wel via smart hub gezien ik wel gewoon internet heb thuis hoe word mijn privacy gewaarborgt binnen dit systeem
richard . :
gezien ik wel netflix op mijn ipad heb
angelique :
bedoelt u dat u alles weer opnieuw moet instellen wat betreft de netflix en overige apps?
richard . :
ik heb app netflix op mijn tv die staat los van smart hub maar kan hem nu alleen gebruiken als u server weer werkt want die informatie verzamelt u wel
angelique :
wanneer de smart hub niet werkt, of het internet niet fuctioneerd kunt u er geen gebruik van maken.
angelique :
de netflix app kunt u wel gebruiken op een tablet, telefoon of laptop.
angelique :
de standaard gegevens zullen in de smart hub blijven staan, ook de netflix app.
richard . :
maar ik heb internet op mijn tv alleen door u systeem werkt netflix niet meer dus word er centraal gewerkt
angelique :
wij hebben geen invloed op netflix. u kunt hier gebruik van maken op een telefoon, tablet of laptop/pc. wanneer netflix ook niet op een ander product werkt zal dat hoogst waarschijnlijk aan netflix zelf liggen.
richard . :
maar waarom dan niet op mijn tv? de app is actief
angelique :
de alle apps, waaronder netflix niet werkt in de smart hub is correct.
richard . :
en er is internet thuis
angelique :
omdat wij met een storing kampen in de smart hub
richard . :
maar ik tv gekocht waar ik niet afhankelijk ben van blijkbaar dus wel....
angelique :
op dit moment is het inderdaad nog even afwachten.
angelique :
bij iedere tv met een smart hub bent u afhankelijk van bepaalde diensten.
angelique :
heeft u verder nog vragen?
richard . :
nee maar wel teleurgesteld
angelique :
kan ik me voorstellen, maar een storing kan altijd optreden.
richard . :
dat snap ik maar de privacy niet