Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
nessie - 28-02-2015 11:36:04
Elektronica & TV

Webshop reageert niet

Op 13-02-2015 heb ik serviesgoed besteld op een nog niet nader te noemen site. de levertijd voor de artikelen zou 14 dagen zijn. die zijn intussen om (oké nog maar net maar toch). aangezien het om een verjaardagscadeau gaat heb ik ze gisteren een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog ging duren. daarop geen reactie gehad. (dat kan natuurlijk nog komen maar voordat ik bestelde heb ik ze een mail gestuurd en daar had ik binnen het uur antwoord op). vandaag gebeld maar ik kreeg de voicemail. het kan natuurlijk nog alle kanten op maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. op hun site staat een link naar een geschillencommissie maar daar zijn ze niet bij aangesloten. ik ben bang dat ik naar mijn betaalde ( €77.90) artikelen kan fluiten. iemand een idee hoe ik dit oplos?

nessie