Webshop reageert niet
Op 13-02-2015 heb ik serviesgoed besteld op een nog niet nader te noemen site. De levertijd voor de artikelen zou 14 dagen zijn. Die zijn intussen om (oké nog maar net maar toch). Aangezien het om een verjaardagscadeau gaat heb ik ze gisteren een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog ging duren. Daarop geen reactie gehad. (dat kan natuurlijk nog komen maar voordat ik bestelde heb ik ze een mail gestuurd en daar had ik binnen het uur antwoord op). Vandaag gebeld maar ik kreeg de voicemail. Het kan natuurlijk nog alle kanten op maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Op hun site staat een link naar een geschillencommissie maar daar zijn ze niet bij aangesloten. Ik ben bang dat ik naar mijn betaalde ( €77.90) artikelen kan fluiten. Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Nessie
Maandag weer bellen.
Komt er geen respons dan maakt u de naam bekend op internet. Dan kunnen wij er ook meer over zeggen. Nu is het voor ons gissen.
Misschien werkt de kleine web shop niet op zaterdag ??
Online verkopen betekent nog steeds niet dat ze geen vrije dagen hebben, net als elke consument.
Zou niet weten waarom je de naam niet kan vermelden. Het is voorjaarsvakantie, misschien ligt de boel een weekje plat.
Maar goed, wij kunnen er natuurlijk ook geen zinnig antwoord op geven, zeker niet als we niet zelf even kunnen kijken wat voor shop het is.
Als ze met vakantie zijn is het een kleine moeite om dat even op de website te zetten. Maar goed, er zijn zoveel van die veredelde hobbywebwinkeltjes dat niet iedere ondernemer zo professioneel is.
Iedereen bedankt voor de reacties.
De webshop is niet met vakantie ze zijn vandaag gewoon geopend. Het gaat om http://shop.serviece.nl/ Op hun site staat ook dat ze de bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen zullen uitvoeren. die 30 dagen zijn nog niet om. Als je een klachtenformulier zou indienen kan het 14 dagen duren voor ze antwoorden dus die mail van gister kan nog wel beantwoord worden al denk ik niet dat dat zal gebeuren. Ik ben ook al op internet aan het speuren geweest of ik slechte dingen over ze kon vinden maar die heb ik niet gevonden.
De reden dat ik het niet vertrouw ligt vooral aan mijn gevoel. Ik bestel wel vaker via internet maar dan bij shops waarvan ik weet dat t goed zit en die houden me altijd op de hoogte van de staat van de bestelling. Hier werd het na de bevestigingsmail akelig stil. Ik had bij deze site al meteen mijn twijfels (vraag niet waarom) maar de jarige wilde het hier besteld hebben.
Nessie
Op die site kan ik niet zo gauw iets vinden over 14 dagen levertijd (wel 14 dagen herroepingsrecht). Inderdaad, de 30 dagen zijn nog niet om.
Als adres van deze webshop vind ik alleen een woonhuis, geen winkel.
Ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
Nog een kleine aanvulling, voordat ik daar bestelde heb ik ze een mail gestuurd n.a.v. de levertijden. Dit antwoord kreeg ik van hun.
Welke serviesdelen zoekt u specifiek? De meeste gangbare delen hebben we gewoonlijk in meerdere exemplaren in voorraad. Afhankelijk van het bestelmoment kunnen we over het algemeen binnen een enkele dag leveren, tenzij het onderdeel in bestelling staat bij de fabriek.
De leverbaarheid staat binnenkort iets beter per item in de shop. Dat is en blijft vooralsnog indicatief, dus als we 1 exemplaar hebben staat er dan “uit voorraad leverbaar”. Zou iemand er dan meerdere willen dan hebben we alsnog enige levertijd.
Wilt u meer zekerheid dan kunt u ons een lijstje mailen met wat u wenst zodat we de voorraad kunnen checken.
Het lijstje heb ik ze niet gemaild aangezien de bestelde artikelen (van beide 1) uit voorraad leverbaar zouden zijn.
Nessie
Als ik verwijzing indruk kom ik uit op Facebook met de naam Mirchel + Gmeis VOF, Pijnacker. En met een mededeling van 24 Februari j.l. dat de love plates er niet meer zijn. Nu maar hopen dat dit niet is wat u besteld heeft. Maar hangt u me er niet aan op, er zijn nog enkele verwijzingen naar die naam.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer