Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

h.
h.slort - 01-03-2015 18:41:59
Auto & Vervoer

wel of niet leveren spijkerbroek

Geachte heer/mevrouw,
ik bestel mijn spijkerbroek nog wel eens bij jeans centre.nl en krijg wel eens een aanbieding met veel korting, zo ook op 17 febr. ik heb toen een wrangler broek besteld van €74,95 voor €29,00 en krijg een e-mail met de tekst, we hebben jou order hebben ontvangen, op 18febr. weer een e-mail met de tekst, we hebben je bestelling met ordernr. 00591510 zo juist met de grootste zorg ingepakt en overgedragen aan postnl. je kunt jouw pakket volgen via track&trace op de postnl website. ik open track&trace en zie dit nummer staan 3syyjz000120253 om mijn pakket te volgen en er staat dat mijn pakket dinsdag 21febr. bezorgd zou worden, niets loos dus maar op 20febr. zie ik dat het bedrag van €29 is terug gestort is op mijn bankrekening, zonder dat ik eerst ben ingelicht via mail of telefoon op track&trace is de leverdatum inmiddels verandert in" nog niet bekend"dus ben ik maar gaan bellen, hun antwoord was dat de broek niet meer leverbaar was, dat rare verhaal pikte ik niet het kan niet zo zijn dat er twee precies tegelijk op de knop drukken voor die zelfde broek met bestellen en ik gaf aan dat die broek zorgvuldig was ingepakt en doorgestuurd naar track&trace, ik horde allerlei smoezen hoe het wel zat maar die broek lag natuurlijk niet meer in de voorraad, ik eiste dat hij volgengs het consumentenrecht een gelijkwaardige broek moest leveren, en zij dat verlies maar moesten nemen, ik heb hem tenslotte betaald en zonder mij in te lichten stort hij het geld maar terug.
stel een voorbeeld, ik koop een televisie bij bcc en ik reken af bij de kassa en zeg ik kom zo terug ik moet even vervoer regelen als ik dan terug kom is te televisie door verkocht maar dat zelfde type is uitverkocht wat dan, ik zie hier de zelfde situatie, de consument heeft rechten de verkoper heeft verplichtingen denk ik zo.
leuk verhaal voor de belbus denk ik.
met vriendelijke groet,
h.slort




dus ik werd woedend op die persoon en brak het gesprek af.