Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tamaar1991 - 02-03-2015 12:59:08
Voeding & Gezondheid

Optical Express Amsterdam

Hallo,

in december had ik een definitieve afspraak bij optical express amsterdam om mijn ogen te laten laseren. ik vond het allemaal erg spannend. op mijn werk diensten geruild zodat ik lang genoeg vrij was. de week voor kerst 2014 zou het gebeuren totdat ik een week van te voren werd gebeld dat zij mijn afspraak een week moesten verzetten. ik stemde hiermee in. dag erna werd ik gebeld met het excuus of ik toch weer de oude datum kon, want er was een spoed geval tussen gekomen. ik wilde zo graag mijn ogen laten laseren dat ik hier ook mee instemde. ik moest binnen 24 uur een aanbetaling doen van 400 euro, omdat het op korte termijn was. dit keurig gedaan. 2 dagen erna werd ik weer gebeld met de mededeling dat de afspraak weer niet kon doorgaan door een spoedgeval. ik kon alleen ergens in januari of februari er nog tussen worden geplaatst. het voelde voor mij niet meer goed om mijn ogen te laten laseren. als ze al zo chaotisch waren in afspraken, hoe moest dat dan tijdens de behandeling. tijdens een telefoongesprek dit aangeven en mijn geld terug gevraagd. na een paar dagen had ik nog geen annulerings mail gehad. nogmaals terug gemaild met de mededeling dat ik mijn geld terug wil en alle afspraken wil annuleren. hier kreeg ik gelukkig reactie op. na 10 dagen nogmaals gemaild dat ik het geld nog niet had ontvangen. reactie terug was: ik moest rekening houden dat het geld gemiddeld pas na 6 weken werd terug gestort. oke, dacht ik dan wacht ik netjes. na 6 weken niks ontvangen. nogmaals gemaild ik moest nog even wachten. na 8 weken gebeld met de secretaresse van optical express amsterdam en die vertelde mij dat het nooit zo lang duurde. na 9 weken weer gemaild. met de mededeling als ik het deze week niet ontvang dat ik mijn rechtsbijstand ga inschakelen. ik kreeg al snel een antwoord terug van het hoofdkantoor in engeland dat ze het deze week zouden terug storten en met den wel gemeende excuses. nu zijn we 10 dagen verder en heb nog niks ontvangen op mijn rekening. ook diegene waarmee ik contact had al 9 weken, laat niks uitzich zelf horen. ik moet er zelf iedere keer achteraan.

ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan. van de 400 euro kan optical express al dik 2 maanden rente trekken.
ga vandaag de rechtsbijstand inschakelen, kijken wat zij voor elkaar krijgen.

heeft iemand hier ook ervaringen mee? en heeft iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen?

groetjes,

tamara