ta
door tamaar1991 Mar 2, 2015 om 12:59
Voeding & gezondheid

Optical Express Amsterdam

Hallo,

In december had ik een definitieve afspraak bij Optical Express Amsterdam om mijn ogen te laten laseren. Ik vond het allemaal erg spannend. Op mijn werk diensten geruild zodat ik lang genoeg vrij was. De week voor kerst 2014 zou het gebeuren totdat ik een week van te voren werd gebeld dat zij mijn afspraak een week moesten verzetten. Ik stemde hiermee in. Dag erna werd ik gebeld met het excuus of ik toch weer de oude datum kon, want er was een spoed geval tussen gekomen. Ik wilde zo graag mijn ogen laten laseren dat ik hier ook mee instemde. Ik moest binnen 24 uur een aanbetaling doen van 400 euro, omdat het op korte termijn was. Dit keurig gedaan. 2 dagen erna werd ik weer gebeld met de mededeling dat de afspraak weer niet kon doorgaan door een spoedgeval. Ik kon alleen ergens in januari of februari er nog tussen worden geplaatst. Het voelde voor mij niet meer goed om mijn ogen te laten laseren. Als ze al zo chaotisch waren in afspraken, hoe moest dat dan tijdens de behandeling. Tijdens een telefoongesprek dit aangeven en mijn geld terug gevraagd. Na een paar dagen had ik nog geen annulerings mail gehad. Nogmaals terug gemaild met de mededeling dat ik mijn geld terug wil en alle afspraken wil annuleren. Hier kreeg ik gelukkig reactie op. Na 10 dagen nogmaals gemaild dat ik het geld nog niet had ontvangen. Reactie terug was: ik moest rekening houden dat het geld gemiddeld pas na 6 weken werd terug gestort. Oke, dacht ik dan wacht ik netjes. Na 6 weken niks ontvangen. Nogmaals gemaild ik moest nog even wachten. Na 8 weken gebeld met de secretaresse van Optical Express Amsterdam en die vertelde mij dat het nooit zo lang duurde. Na 9 weken weer gemaild. Met de mededeling als ik het deze week niet ontvang dat ik mijn rechtsbijstand ga inschakelen. Ik kreeg al snel een antwoord terug van het hoofdkantoor in Engeland dat ze het deze week zouden terug storten en met den wel gemeende excuses. Nu zijn we 10 dagen verder en heb nog niks ontvangen op mijn rekening. Ook diegene waarmee ik contact had al 9 weken, laat niks uitzich zelf horen. Ik moet er zelf iedere keer achteraan.

Ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan. Van de 400 euro kan optical express al dik 2 maanden rente trekken.
Ga vandaag de rechtsbijstand inschakelen, kijken wat zij voor elkaar krijgen.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee? En heeft iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen?

Groetjes,

Tamara

2733 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2015 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo tamaar1991,

Nou, van die rente zullen ze niet rijk worden. ;-)
Neemt niet weg dat dit geen manier van doen is.
Inderdaad: rechtsbijstand inschakelen.
En zet je klacht op klachtenkompas.nl

Met vr.gr.

ta
door tamaar1991 - Mar 2, 2015 om 13:16
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Edrick3,

Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik ga het zeker daar ook even opzetten.

Met vriendelijke groet,

Tamara

billieboy
door billieboy - Mar 9, 2015 om 16:40
84 Antwoorden / 29 Vragen
0

Tamara hier een tip. Ik heb mijn ogen laten laseren bij Retina in Zeist.maar heb wel €2500 per oog betaald. Ze geven uitstekende voor en nazorg en zijn klantvriendelijk. Ik heb vele vrienden naar hen verwezen. Sukses met het terugkrijgen van je geld.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer