Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kd
kdegraaf - 05-03-2015 11:25:38
Elektronica & TV

Wehkamp vs moi - wie heeft gelijk?

Hi allemaal,

ik heb in juli 2014 een ereader gekocht via wehkamp voor 113 euro. helaas bleek deze na twee maanden kapot te zijn en ontving ik netjes een nieuwe van wehkamp. inmiddels was de prijs verlaagt naar 92euro dus op de nieuwe pakbon/ factuur staat de lagere prijs. vond ik op zich prima, gezien ik ervan uitging dat die het nu gewoon zou doen.

nu zijn we weer een aantal maanden verder en de ereader is alweer kapot. bleek een seriefout te zijn en wehkamp gaf aan helaas geen nieuwe te kunnen sturen maar wel aankoopbedrag te crediteren. helemaal top, bestel ik wel een nieuwer model. maar helaas hebben ze nu maar 92euro gecrediteerd. ik heb inmiddels veel contact gehad met de klantenservice maar wehkamp geeft aan dat dit jammer is voor mij en ik alleen recht heb op het lagere bedrag. maar ik heb de ereader nog niet eens een jaar geleden voor 113 euro (dus bijna 20euro meer dan ik nu krijg) gekocht, het kan toch niet waar zijn dat ik nu alleen recht heb 92euro? het is toch niet mijn probleem als de prijs wordt verlaagt, of? ik hoop dat jullie mij willen/ kunnen helpen. wordt nu een beetje gek van de houding van wehkamp's klantenservice... en kan gewoon niet geloven dat ik ongelijk heb. maar wat te doen? heel blij als jullie willen/ kunnen helpen! dank!!