Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mb
mbeurskens - 06-03-2015 12:20:44
Computers & Telefonie

BCC, superslechte service/oplichting?

Ik heb bij bcc een laptop gekocht. helaas barst in het scherm, dus aangeboden ter reparatie.

om het kort te houden: na 7 weken eindelijk ongerepareerd retour. volgens bcc reparatiekosten 580 euro (hoger dan aanschafprijs). vragen over de tijdsduur werden onbeschoft afgewimpeld, men verschuilt zich achter fabrikant/hoofdkantoor/call-center. bij onafhankelijke reparatieservice voor 150 euro (touchscreen scherm) binnen 3 dagen gerepareerd.

volgens mij is dit oplichting? bcc hoopt (adviseerde dit ook) dat ik een nieuwe laptop koop. ik zet nooit meer een voet in de bcc!