Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
demi-finn - 12-03-2015 16:06:06
Auto & Vervoer

ns stuurt incasso bereau

Vandaag een brief gekregen van incassobureau dat ik moet betalen voor mijn oude voordeeluren abonnement.
ik bellen maar ik moest maar een bezwaar mail sturen dat gedaan toen de ns gebeld hier mijn verhaal gedaan dat ik in februari dit jaar gebeld had dat ik een rekening had van hun over mijn voordeeluren abonnement die ik vorig jaar had beëindigd nadat ik m verloren ben
de medewerkster kon in hun systeem niks terug vinden maar zei dat ze het met terugwerkende kracht zou beëindigen en dat ik niet hoefde te betalen.
vandaag dus weer gebeld en toen vertelde een medewerker dat ik wel had moeten betalen
toen ik zei dat ik het saar niet mee eens was werd er zonder pardon de hoorn op gegooid .
ik weer bellen en weer een andere medewerker aan de lijn deze was vrienselijk en zei dat ik moest betalen en daarna een bezwaarschrift kon indienen.
hem ook verteld dat ik niet van plan ben te betalen en dat de hoorn er zomaar werd opgegooid. hun antwoord was dat ze daar het recht toe hebben

al met al heb ik inmiddels tig keren gebeld en steeds een ander verhaal gehoord wat moet ik nu doen