Ns stuurt incasso bereau
Vandaag een brief gekregen van incassobureau dat ik moet betalen voor mijn oude voordeeluren abonnement.
Ik bellen maar ik moest maar een bezwaar mail sturen dat gedaan toen de ns gebeld hier mijn verhaal gedaan dat ik in februari dit jaar gebeld had dat ik een rekening had van hun over mijn voordeeluren abonnement die ik vorig jaar had beëindigd nadat ik m verloren ben
de medewerkster kon in hun systeem niks terug vinden maar zei dat ze het met terugwerkende kracht zou beëindigen en dat ik niet hoefde te betalen.
Vandaag dus weer gebeld en toen vertelde een medewerker dat ik wel had moeten betalen
toen ik zei dat ik het saar niet mee eens was werd er zonder pardon de hoorn op gegooid .
ik weer bellen en weer een andere medewerker aan de lijn deze was vrienselijk en zei dat ik moest betalen en daarna een bezwaarschrift kon indienen.
Hem ook verteld dat ik niet van plan ben te betalen en dat de hoorn er zomaar werd opgegooid. Hun antwoord was dat ze daar het recht toe hebben
al met al heb ik inmiddels tig keren gebeld en steeds een ander verhaal gehoord wat moet ik nu doen
Ze hebben mij nooit een bevestiging gestuurd maar zeggen zelf ook ja mevr het staat idd in het systeem
ik zou een bevestiging toe gestuurd krijgen
[quote=demi-finn schreef op donderdag 12 mrt 2015, 16:06]al met al heb ik inmiddels tig keren gebeld en steeds een ander verhaal gehoord wat moet ik nu doen
Stoppen met bellen! Dit soort zaken moet je niet telefonisch regelen maar via email of per brief.
Beste demi-finn,
altijd op papier/email dit soort zaken. Als u een abonnement opzegt dan altijd een schriftelijke/email bewijs vragen. Als men een schriftelijk bewijs belooft en het komt niet er altijd achteraan gaan.
Hoop dat u beschikt over een gespecificeerde telefoonrekening zodat u in ieder geval aan kunt tonen dat u NS gebeld heeft (en wanneer en hoe vaak), deze bewaren uiteraard. Dat is geen bewijs, maar dat kunt u wellicht nog gebruiken om (via email of schriftelijk) nogmaals uw verzoek te doen aan NS om een bevestiging van uw opzegging van uw verloren voordeeluren abonnement te krijgen.
Maar als in het systeem staat dat u opgezegd hebt, krijgt u niet het advies dat u moet betalen en dan bezwaar maken.
Ik raad U aan voor dit geval naar forum.ns.nl te gaan en daar-ja, ook account, inloggen etc. Uw problem voor te leggen en te wachten (kan maandag worden, ze werken niet za/zo) tot een moderator van NS het oppakt. Ik volg dit forum al geruime tijd en er zijn vele dezelfde klachten. Er is blijkbaar heel veel misgegeaan ooit met overzetten van oude computerbestanden naar nieuwe, m.n. voor die VDU-kaarten.
Klachtencompas of OV-klachtenloket heeft pas zin als U er daar niet me ze uitkomt.
Maak sowieso een screenshot van het telefoontje, van de opzegging, dat moet nog gewoon in te zien zijn bij de provider. En eentje van jouw 'mijnns' account (product overzicht), dat je het product nooit geladen hebt op je kaart.
Heb je in ieder geval iets van bewijs.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer