Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffbram - 20-03-2015 16:06:26
Computers & Telefonie

Vodafone Thuis Problemen

L.s.,

ik maak sinds november gebruik van vodafone thuis over glasvezel. los van problemen met tv en internet heb vanaf het begin audio kwaliteitsproblemen die nog nooit zijn opgelost....maar het kan nog erger.

sinds vorige week alle inkomende en uitgaande gesprekken een ingesprektoon en sinds gisteren de melding "het nummer wordt niet herkend". van slechte kwaliteit naar meer dan een week volledig onbereikbaar...

met de vodafone servicedesk kom je niet verder. keer op keer een melding naar de technische dienst, die op haar beurt het probleem afmeld zonder dat het is opgelost.

ondanks dat is erkend dat het probleem in het vodafone netwerk zit is nu wachten op een monteur die dinsdag komt om naar het modem bij mij thuis komt kijken.

geen escalatie, geen manager, geen spoed...niets is mogelijk en iedere keer moet een nieuw ticket worden geopend voor hetzelfde, of een erger probleem en gaat er weer 5 dagen overheen.

dat was de situatie. nu de vraag: is er een ingang bij vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om a. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen b. zonder afkoopkosten weg te gaan bij vodafone.