je
door jeffbram Mar 20, 2015 om 16:06
Computers & telefonie

Vodafone Thuis Problemen

L.S.,

Ik maak sinds November gebruik van Vodafone Thuis over glasvezel. Los van problemen met TV en Internet heb vanaf het begin audio kwaliteitsproblemen die nog nooit zijn opgelost....maar het kan nog erger.

Sinds Vorige week alle inkomende en uitgaande gesprekken een ingesprektoon en sinds gisteren de melding "Het nummer wordt niet herkend". Van slechte kwaliteit naar meer dan een week volledig onbereikbaar...

Met de Vodafone Servicedesk kom je niet verder. Keer op keer een melding naar de technische dienst, die op haar beurt het probleem afmeld zonder dat het is opgelost.

Ondanks dat is erkend dat het probleem in het Vodafone netwerk zit is nu wachten op een monteur die dinsdag komt om naar het modem bij mij thuis komt kijken.

Geen escalatie, geen manager, geen spoed...niets is mogelijk en iedere keer moet een nieuw ticket worden geopend voor hetzelfde, of een erger probleem en gaat er weer 5 dagen overheen.

Dat was de situatie. Nu de vraag: Is er een ingang bij Vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om A. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen B. Zonder afkoopkosten weg te gaan bij Vodafone.

599 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ho
door hopetobehelping - Mar 20, 2015 om 16:53
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste jeffbram,

Vodafone heeft niet echt een beste naam.
Als ik uw vraag goed begrijp dan komt er aanstaande dinsdag bij u een monteur langs. Dat is gerekend vanaf nu, de 2e werkdag. Wellicht niet onverstandig om daar op te wachten, dat in ieder geval die afspraak wel doorgaat.

Consuwijzer schrijft het volgende wat u als consument kunt doen: klik hier.

Ben vroeger klant geweest van Vodafone. Helaas heb ik dezelfde ervaring als u dat de klantenservice 100% waardeloos is (daarom ben ik ook geen klant meer). Het 'bestoken' en 'niet al te vriendelijk blijven' heeft voor mij destijds de pijn wel enigszins verzacht. Bij heel veel klantenservices moet je door 'level 1' heen zien te stoten om iemand aan de lijn te krijgen die wel iets voor je kan doen. Gezien uw afspraak met een monteur over enkele dagen heeft dit voor nu weinig zin. Mochten uw problemen dinsdag niet opgelost worden dan uiteraard wel.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 21, 2015 om 01:20
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=jeffbram schreef op vrijdag 20 mrt 2015, 16:06]Nu de vraag: Is er een ingang bij Vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om A. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen B. Zonder afkoopkosten weg te gaan bij Vodafone
Er is bij Vodafone geen enkele mogelijkheid om dit in 1 keer of 20 keer opgelost te krijgen.
Wel kun je Vodafone in gebreke stellen, hierna kun je gewoon opzeggen. Denk eraan Vodafone zal een incassobureau op je afsturen, echter kun je die gewoon negeren. Kans is aanwezig dat hierna Vodafone naar de rechter stapt (zo flauw zijn ze daar wel) dus zorg dat je genoeg bewijs hebt, plus schriftelijk bevestiging van de ingebrekestelling en opzegging. Sterkte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer