Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

om
omer- - 23-03-2015 14:36:35
Computers & Telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnement verlengd bij vodafone icm een iphone 6 en heb sindsdien niets meer vernomen van mijn bestelling. ik had met spoed een nieuwe telefoon nodig en heb bewust voor deze telefoon gekozen omdat hij volgens het systeem op voorraad was.
telefonisch heb ik al tig keer te horen gekregen dat het toestel op voorraad is maar dat er een storing is in het systeem die binnen enkele dagen opgelost zou worden, ik heb de koeriersdienst gesproken die er ook niets van begreep en op mijn klachtmails via de feedback pagina wordt ook niet gereageerd!
tevens werd mij afgelopen vrijdag aangeraden door de klantenservice om mijn bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen, maar als ik naar de huidige prijzen kijk kost dat me ook nog eens 85 euro extra. ik had namelijk een iphone 6 icm een 2 jarig red super 51 euro pm en eenmalig 99,99 euro. als ik mijn order annuleer en opnieuw plaats wordt het 51 euro per maand en een eenmalig bedrag van 184,99!
ik heb nu na bijna een maand nog steeds geen duidelijk vooruitzicht en krijg dus ook het gevoel dat vodafone bewust mijn geduld op de proef stelt en hoopt dat ik mijn order annuleer.
ik zal dit echter niet doen zolang er geen tegemoetkoming wordt afgesproken.

zijn er meer mensen die een dergelijk probleem hebben meegemaakt bij vodafone?