om
door omer- Mar 23, 2015 om 14:36
Computers & telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnement verlengd bij Vodafone icm een iPhone 6 en heb sindsdien niets meer vernomen van mijn bestelling. Ik had met spoed een nieuwe telefoon nodig en heb bewust voor deze telefoon gekozen omdat hij volgens het systeem op voorraad was.
Telefonisch heb ik al tig keer te horen gekregen dat het toestel op voorraad is maar dat er een storing is in het systeem die binnen enkele dagen opgelost zou worden, ik heb de koeriersdienst gesproken die er ook niets van begreep en op mijn klachtmails via de Feedback pagina wordt ook niet gereageerd!
Tevens werd mij afgelopen vrijdag aangeraden door de klantenservice om mijn bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen, maar als ik naar de huidige prijzen kijk kost dat me ook nog eens 85 euro extra. Ik had namelijk een iPhone 6 icm een 2 jarig Red Super 51 euro pm en eenmalig 99,99 euro. Als ik mijn order annuleer en opnieuw plaats wordt het 51 euro per maand en een eenmalig bedrag van 184,99!
Ik heb nu na bijna een maand nog steeds geen duidelijk vooruitzicht en krijg dus ook het gevoel dat Vodafone bewust mijn geduld op de proef stelt en hoopt dat ik mijn order annuleer.
Ik zal dit echter niet doen zolang er geen tegemoetkoming wordt afgesproken.

Zijn er meer mensen die een dergelijk probleem hebben meegemaakt bij Vodafone?

635 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Mar 23, 2015 om 18:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dan annueert u de bestelling toch? En daarna gaat elders een abonnement met toestel afsluiten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 24, 2015 om 08:44
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Omer-,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Omer- | 23-3-2015 | Vodafone komt overeenkomst niet na!"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- ordernummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Astrid


Vodafone 24/7 Web Crew

ch
door christienp - Mar 24, 2015 om 19:58
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Eind februari telefonisch een iPhone 6 besteld en ik wacht er nog steeds op. Meermalen gebeld met Vodafone om dan na wachttijden van 20 of 30 (!) te horen te krijgen dat of het systeem eruit lag of dat ik toch gewoon even moest wachten. Via het feedback formulier een klacht achtergelaten, maar geen enkele reactie op gehad. Ik ben er ook goed klaar mee, maar ik kan helaas pas eind mei van abonnement wisselen. Waardeloze klantenservice iig, al hoorde ik vandaag van de zoveelste medewerker die ik aan de telefoon had (slechts 4 minuten wachttijd vanwege een computerstoring) dat er meer klanten waren die al veel te lang zaten te wachten. Hopelijk levert Vodafones reactie je iets op!

om
door omer- - Mar 25, 2015 om 12:56
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nou wat ben ik goed geholpen zeg:

"Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Ik heb contact voor je opgenomen met onze bezorgdienst om e.e.a. na te vragen. Helaas heb ik dus op dit moment nog geen concrete oplossing voor je.
Zodra wij een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. Excuses voor de samenloop van omstandigheden.
Met vriendelijke groet,"

Ik heb echt helemaal niets aan deze reactie van Vodafone. Dit zou net zo goed kunnen betekenen dat ik nog twee maanden moet wachten op mijn bestelling.

Ik krijg heel erg het vermoeden dat Vodafone de klanten die eind februari een bestelling hebben geplaatst bewust aan de kant zet in de hoop dat ze hun orders annuleren. De producten zijn waarschijnlijk per abuis voor een te laag bedrag op de website geplaatst waardoor ze met een boze directeur zitten terwijl er voor de consument geen enkel reden was om te twijfelen over de prijs.

Iemand ervaring met de geschillencommissie?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer