Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
andreea - 23-03-2015 20:22:33
Geldzaken & Recht

Defect product via Groupon en geen oplossing bieden. Wat kan ik nog doen?

Ik heb onlangs een iphone 5 refurbished via groupon gekocht deze werd weer aangeboden door hot bargains phones. ik heb het product ontvangen en de speaker bleek defect te zijn. ik heb de volgende dag gelijk contact opgenomen met beide instanties. ik kreeg van hot bargain phones vrijwel meteen een antwoord en ik kon mijn telefoon opsturen.

dit mocht van groupon niet de klacht moest persee via hun gaan. ik moest 5 dagen wachten op een instructiemail met retour instructies. de mail heb ik nooit ontvangen. dit is precies op deze manier al 3 keer voorgekomen. ik heb vandaag alweer contact opgenomen met groupon en zij kunnen niks voor mij doen, ik zal alweer 5 dagen op een e-mail moeten wachten.

de eerste 3 keer is het misgegaan met de mail. ik snap niet waarom ik tot 3 keer toe geen mail kan ontvangen met de instructies. ik krijg namelijk alle andere mails van groupon gewoon binnen. het is elke keer mis gegaan.

ik ben ten einde raad en zeer gefrustreerd ik heb te vaak te horen gekregen dat groupon verder niks voor mij kan betekenen.

de telefoon kost 319.95euro dit is geen klein bedrag. het enige wat ik wil is mijn geld terug maar ik voel me machteloos tegenover groupon. ik zou graag mijn telefoon via hot bargains phones wille retourneren maar ik weet niet of ik hiermee mijn geld terug krijg omdat groupon mij verplicht om dit via hun te doen.