an
door andreea Mar 23, 2015 om 20:22
Geldzaken & recht

Defect product via Groupon en geen oplossing bieden. Wat kan ik nog doen?

Ik heb onlangs een iphone 5 refurbished via groupon gekocht deze werd weer aangeboden door hot bargains phones. Ik heb het product ontvangen en de speaker bleek defect te zijn. Ik heb de volgende dag gelijk contact opgenomen met beide instanties. Ik kreeg van hot bargain phones vrijwel meteen een antwoord en ik kon mijn telefoon opsturen.

Dit mocht van groupon niet de klacht moest persee via hun gaan. Ik moest 5 dagen wachten op een instructiemail met retour instructies. De mail heb ik nooit ontvangen. Dit is precies op deze manier al 3 keer voorgekomen. Ik heb vandaag alweer contact opgenomen met groupon en zij kunnen niks voor mij doen, ik zal alweer 5 dagen op een e-mail moeten wachten.

De eerste 3 keer is het misgegaan met de mail. Ik snap niet waarom ik tot 3 keer toe geen mail kan ontvangen met de instructies. Ik krijg namelijk alle andere mails van groupon gewoon binnen. Het is elke keer mis gegaan.

Ik ben ten einde raad en zeer gefrustreerd ik heb te vaak te horen gekregen dat groupon verder niks voor mij kan betekenen.

De telefoon kost 319.95euro dit is geen klein bedrag. Het enige wat ik wil is mijn geld terug maar ik voel me machteloos tegenover groupon. Ik zou graag mijn telefoon via hot bargains phones wille retourneren maar ik weet niet of ik hiermee mijn geld terug krijg omdat groupon mij verplicht om dit via hun te doen.

1198 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 23, 2015 om 20:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

www.klachtenkompas.nl
Staan wel meer klachten over Groupon.

Suc6

an
door andreea - Mar 23, 2015 om 20:30
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dankjewel edrick, ik heb hierop mijn klacht ook geplaatst.

an
door andreea - Mar 28, 2015 om 17:15
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik werd gisteren gecontacteerd door groupon. Ik kon mijn product opsturen en de track&trace code versturen, als deze is aangekomen zou ik mijn geld terug krijgen. Ik hoop dat dit goed gaat, er is namelijk geen sprake van vertrouwen meer tegenover groupon. Zodra ik mijn geld terug krijg zal ik dit ook zeker bij mijn klacht plaatsen. Hopelijk kan groupon hun belofte nu wel nakomen.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2015 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@andrea,

In ieder geval hebben ze contact met je opgenomen; dat is een positief signaal.
Nu even afwachten tot je je geld terug hebt.
We horen het nog wel.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer